CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, July 24, 2008

KrSus BTN!!!

hajimemashita!!!

ari ni aku nk kongsi ngan korang psl krsus kt btn 2.Krsus ni dr 10-14 julai 2008.5 ari woi.....Mula2 sampai kt sane,jurulatih yg smbut kami 2 garang giler,giler pn x garang mcm 2 (Hehe......ayt ustaz).Name die Pak Rani.Garang2 pn,die penyayang.die yg bgtau.Allahualam.

ari 2 plak ade 4 pmbentangan krtas kerja.esoknye ade ldk lak.sepjg program 2 ade 9 ldk.bygkn ........Mase ldk 2 mujurlah grouping skali ngan ilya.fasilitator plak sporting n kind.tp yg tk bestnye ade la sorng pljr 2 asyik tanya soaln je kt sorang2 dlm grup 2.tension aku.selama aku dlm ldk 2,aku dok cari2 ksalahn die tp x jumpe.hjtnye nk tanye gak soaln panas2 kt die.sesalnye.......

5 ari brlalu.program 2 pn abis tp yg x bestnye takleh wak flying fox.kesian kt aku.k bye2..ja,mata itsuka aimashou

0 comments: