CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, July 3, 2008

GoTonG-RoYomG KTT

Salam sume.....ari ni aku nk cite psl gotong-royong tahunn ktt yg diadakn pd mg lps.ish3......kesian aku n kwn2.Nk tau knp.cz we all kena cuci apartmen tuk dap2 A-level.korang nk tau tk cite d sebalik gotong-royong ni.Aku rase korang mmg dah tau pn.tp takpelah meh aku citekan perasaan aku mase aku brsihkn apartmen diorang.Masya-Allah terkezut aku mase first time masuk apartmen diorang 2.Tndas diorang,ish3.......dindingnye pn dh ade yg merekah.Oleh i2,pljr2 A-level patut la brsyukur n brterima ksh kt kitorang n lecturer2 serta college staffs yg brsusah payah cucikn apartmen diorang.Tu pun aku tk cite agi mase aku n friends cuci kt wet area.Korang nk tau tk,kalu g2,mai aku citekan.Kt sane punye byk la lumut yg mlekat kt dinding 2.aku n kwn with our lecrurers n college staffs gigih bangat si nk hlgkn lumut 2.So,pesananku wak pljr2 A-level yg dok kt apartmen 2 jagalah kebersihan tmpt 2 n the most important thing is take care of yourselves.

1 comments:

DLatum said...

kalu gue jadi pelajar a-level,gue nggak mau terima lu nyer nasihat..hak3...